Expertise № 2: Klantportaal

Veilig, snel en heel klantvriendelijk

Wave Wave Wave

Jouw klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week van dienst kunnen zijn zonder de inzet van extra personeel? Het klantportaal van Rovecom OpMaat is de oplossing. 

Verlengstuk van klantenservice

Het klantportaal van Rovecom OpMaat is dé toegang voor jouw klanten om op ieder moment van de dag bestellingen te bekijken en te plaatsen, afgeronde leveringen op te vragen en afleverbonnen of facturen in te zien. Maar er is meer. Het klantportaal is de plek waar alle klantgegevens samenkomen. Handig voor de buitendienst, om de klant op maat bij te kunnen sturen, maar ook om input op te vragen over zijn bestellingen en leveringen.

Een klantportaal is het verlengstuk van jouw klantenservice en kan zelfs een belangrijk onderdeel van je bedrijfsstrategie worden. Naast enkele standaard functionaliteiten richten wij het klantportaal op maat in aan de hand van jouw huisstijl en gewenste extra functionaliteiten. Zo weet je zeker dat je krijgt wat je ook echt gebruikt.

klantportaal toegang

Hoe werkt het klantportaal

Hoe het klantportaal werkt? Heel eenvoudig. Iedere klant krijgt zijn eigen unieke inloggegevens, waarmee hij inlogt op het portaal via jouw website of via een door Rovecom OpMaat gebouwde koppeling. Hij komt direct in zijn eigen omgeving waar hij vindt wat hij zoekt. Het standaard controlemechanisme van het klantportaal zorgt ervoor dat de klant het juiste voer voor de juiste silo bestelt. Het klantportaal is veilig, snel en heel klantvriendelijk.

Rovecom OpMaat: check

Voordelen klantportaal

  • 24/7 dienstverlening voor je klanten
  • Speciaal ontwikkeld voor de agribusiness
  • Integratie van de logistieke planning
  • Op maat voor jouw bedrijf ingericht
  • Alle klantorders online
  • Ook geschikt voor smartphone en tablet

Bied jouw klanten extra service met het klantportaal van Rovecom OpMaat.

Wil je weten hoe zo’n klantportaal in de praktijk voor je werkt, lees de ervaring van Joris Teuwen, financieel directeur bij Fransen Gerrits.

Neem contact met ons op voor meer informatie over het klantportaal en hoe deze op maat voor jouw organisatie ingericht kan worden. Onze adviseurs komen graag een kop koffie drinken om jouw wensen en behoeften in kaart te brengen.

Ik wil ook een klantportaal